Subject: Teabenõue
From: Priit Pärnapuu <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 12:09:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Riigikontroll avaldas 3. septembril aruande Riigi 2023. aasta
raamatupidamise aastaaruande õigsus ja tehingute seaduslikkus.
<https://www.riigikontroll.ee/DesktopModules/DigiDetail/FileDownloader.asp
x?FileId=19517&AuditId=6579>
https://www.riigikontroll.ee/DesktopModules/DigiDetail/FileDownloader.aspx
?FileId=19517&AuditId=6579

Üks osa sellest puudutas riigisiseseid toetusi, mida 2023 aastal oli
kogusummas 3,2 miljardit eurot.

Riigikontrolli analüüs põhineb SAP BO RP004 aruandel.

Palun väljastada Teie ministeeriumi valitsemisala SAP BO RP004 aruanne
nende raamatupidamiskannetega, mis kajastavad riigisiseseid toetusi 2023.
aastal. Palun lahkelt parandada, aga kontod peaksid olema järgmised:

450000 Kodumaine tegevuskulude sihtfinantseerimine

450010 Kodumaine tegevuskulude sihtfinantseerimise vahendamine

450060 Tagasi nõutud kodumaine sihtfinantseerimine (miinusega)

450200 Kodumaine põhivara sihtfinantseerimine

450210 Kodumaise põhivara sihtfinantseerimise vahendamine

450260 Tagasi nõutud kodumaine sihtfinantseerimine (miinusega)

452000 Kohaliku omavalitsuse toetusfond

452001 Kohaliku omavalitsuse tasandusfond

452100 Antud tegevustoetused

452800 Liikmemaksud

SAP BO RP004 aruande andmeväljad peaksid olema sellised:

Tänan
Kõike head
Priit Pärnapuu
Tel: 56872778